کسب و کار آنلاین در ایران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این می تواند هر چیزی باشد. اما ایده این است که شما یک برنامه عضویت را شروع می کنید تا به افراد کمک کنید در چیزی موفق شوند که نمی دانند چگونه در آن موفق شوند و برای دسترسی آسان به اطلاعات به شما هزینه می دهند.

من از برنامه خود برای برنامه عضویت استفاده می کنم. در اینجا ، افراد می توانند به آموزش های من دسترسی پیدا کنند ، آموزش های پیشرفته من را بگیرند ، از طریق آنها سؤالاتی را از من بپرسند و از آن کمک کنند.

این باعث می شود برنامه عضویت من کمی منحصر به فرد باشد ... زیرا این برنامه شامل "مربیگری" کار شده در ترکیب است.

اکنون ، برنامه عضویت همسرم کمی متفاوت است. این اساساً دسترسی به تقاضا به طاق محتوای پرداخت شده گذشته است. این شامل دوره های ویدیویی ، PDF ، MP3 و انواع دیگر موارد می باشد.

او در اصل بهترین کار خود را در این برنامه انجام می دهد ، بنابراین به روز می شود و با چیزهای جدید به روز می شود ... و ارزش خود را حفظ می کند.

در این مرحله ، تقریباً شبیه به " کسب و کار در خانه " است که در آن اعضا می توانند وارد سیستم شوند ، آنچه را که می خواهند بارگیری کنند و با سرعت خود حرکت کنند.

چرا سایت های عضویت به اندازه یک تجارت خوب هستند؟
سایت های عضویت مشاغل بسیار خوبی هستند زیرا به محض این که فروش را انجام دهید ، می توانید برای ماه ها… یا حتی سالهای بعدی درآمد خود را از این طریق ادامه دهید.

تا زمانی که همچنان به مشتریان خود ارزش خارق العاده ای ارائه دهید ، برنامه عضویت شما همچنان برای شما کار می کند و ماهانه درآمد کسب می کند.

5- فروش خدمات بازاریابی دیجیتال
فروش خدمات بازاریابی دیجیتال
خدمات بازاریابی دیجیتال این امکان را برای مشاغل محلی فراهم می کند که برای تعداد زیادی از مردم تبلیغ کنند. افراد بسیار بیشتری از آنچه که بدون حضور آنلاین می توانند به آن برسند. به هیچ وجه غیر معمولی نیست که مشاغل در Facebook ، Instagram ، Google و موارد دیگر حضور داشته باشند.

صادقانه بگویم ، بازاریابی دیجیتال بسیار بزرگتر از تبلیغ آنلاین است.

این جایی است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل بالقوه به شما کمک می کنید تا مشاغل را در معرض دید قرار دهید و این می تواند فرصتی خارق العاده برای شما برای کسب درآمد از خانه باشد. یک استراتژی بازاریابی موفق محلی ایجاد کنید که به نتیجه برسد ، و شما در تجارت باشید.

چرا یک تجارت اینترنتی شروع به فروش خدمات بازاریابی دیجیتال نمی کنیم؟ به برخی از ایده هایی که می توانید انتخاب کنید نگاهی بیندازید:

طراحی گرافیک
طراحی گرافیک
برای طراحی یک عیب دارید؟ زمان آن فرا رسیده است که استعداد خود را به صاحبان مشاغل بفروشید که به دنبال دریافت کالاهای تبلیغاتی ، آرم ها و کارت ویزیت های خود هستند. برای بدست آوردن پای خود در خانه ، دو شغل را به صورت رایگان یا کم هزینه انجام دهید و شروع به کار کنید تا برخی از آرمهای فوق العاده جالب ، آگهی ها ، نامه های پستی ، کارت ویزیت ، تبلیغات چاپی یا دیجیتال و سایر طرح ها را تهیه کنید.

سپس می توانید با داشتن تعداد زیادی از مشتریهای خوشحال ، به دوستان خود در مورد شما بگویید ، به سرعت نمونه کارها خود را ایجاد کنید.

نوشتن SEO و مدیریت محتوا
نوشتن SEO و مدیریت محتوا
آیا شما یک نابغه کلمات کلیدی ، SEO ( آموزش باینری آپشن ) هستید یا هر دو؟ سپس یک معدن طلا در درون خود دارید! یک وب سایت چشمک زن به معنای چیزی نیست ، مگر اینکه در Google نشان داده شود. به همین دلیل است که مشاغل نیاز به یک فرد ماهر دارند تا بتواند وب سایت های خود را در صفحات نتیجه موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشد.

اگر شما یک فرد یادگیرنده ، مهارت در SEO و مدیریت محتوا هستید و از فداکاری کافی برخوردار هستید ، می توانید سایت اقتدار خود را بسازید. سپس می توانید تجارت آنلاین خود را به سمت این خدمات بازاریابی دیجیتال متمرکز کنید.

در اینجا چندین واقعیت سریع درمورد نوشتن سئو و مدیریت محتوا آورده شده است:

53٪ از بازاریابان آنلاین از نوشتن وبلاگ به عنوان تکنیک شماره 1 بازاریابی ورودی خود در سال 2017 استفاده کردند (HubSpot)
در سال 2017 ، ترافیک مشاغل تجارت الکترونیک بیشتر از طریق بازاریابی ایمیل و سئو انجام می شود در حالی که بازاریابی محتوا و شرکت های وابسته کمتر از کانال های استفاده شده استفاده می کنند (بازاریابی شرپا)
بازاریابی محتوا - 20٪
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین - 14٪
داده های بزرگ - 14٪
بازاریابی رسانه های اجتماعی - 14٪
اتوماسیون بازاریابی - 9٪
بازاریابی موبایل - 9٪
بهینه سازی نرخ تبدیل - 5٪
بهینه سازی موتور جستجو - 4٪
اگر در سئو مهارت دارید و می توانید محتوای عالی و ارزشمندی برای خواندن ایجاد کنید ، پس از آن مهارت های ارزشمندی برای خدمات بازاریابی دیجیتال دارید تا یک نیاز بسیار مهم تجاری را برآورده کنید.

ارائه این نوع خدمات راهی عالی برای ایجاد تجارت آنلاین شما است ... و همچنین بازده سرمایه گذاری بالایی را نیز ارائه می دهد. بنابراین ، مهارت های نوشتاری خود را به خوبی استفاده کنید ... و شروع به درآمدزایی در انجام کارهایی کنید که به بهترین وجه انجام می دهید.

 

https://academysabz.com/how-to-work-online-without-home-equity/

 



:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 8 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی